Hallo allemaal,
Wij zullen ons even voorstellen:
Wij zijn Marco en Wilma Massar- Akkermans,
Wij wonen in St.Willebrord, Nederland en zijn al 15 jaar gelukkig getrouwd.
Samen hebben wij gespeeld bij “Renegade” en “Bare Essentials“.
Sinds 2021 zijn we samen verder gegaan als duo genaamd:
Duo Two of A Kind
Marco: Zang / Gitaar, akoestisch en electrisch.
Wilma: Zang / akoestische gitaar / ukelele en percussie.
Voor luisterpubliek en zeker voor linedancers, dus voor ieder wat wils.
Marco heeft inmiddels ook een eigen opname studio genaamd “MAAK studio“.
En hebben samen ook al 6 eigen songs geschreven en opgenomen.
* Walk on the sidewalk of memory lane
* A Mother’s Love “ Red Carpet Award winning song “
* There’s a whole lot of Country
* Home is where my heart is.
* I love you to the moon and back
* Back Road Fever ( NEW )
Onze liedjes zijn ook via Spotify of ITunes te streamen. Ook via YouTube.
Onze verzamel cd Listen & Enjoy is in maart 2023 uitgekomen.
Hierop staan 12 covers en ons eigen liedje “There’s a whole lot of country”.
Ook deze liedjes zijn terug te horen op Spotify etc.
Onze volgende verzamelcd zit eraan te komen.
Wij treden heel graag op, festival of linedance middag/avond.
Soms ook voor onze oudere medemens.
Wij maken muziek waar je vrolijk van wordt .
Voor boekingen en info zie onze Facebook pagina.
“Duo Two of A Kind“